keskiviikko 22. marraskuuta 2017

Joulua kohti

Oon nyt vähän ehkä jopa hämilläni, että mun joulukoristeet eksyi paikalleen vasta nyt, kun yleensä olen kimaltavat peurat varmaan kaivanut esiin jo lokakuun puolella. Mutta nyt viikonloppuna tuli tehtyä joulun ekat piparit, torttua taisin tehdä ekan kerran jo muutama viikko sitten. Nyt on niin pimeää ulkona, että oli pakko samaan syssyyn myös viritellä jouluva... talvivaloja ympäri taloa. Meinasin kehittää itselleni jo kriisin, kun kuulin, että tänä vuonna hankimme aidon kuusen jouluksi ja mähän tietysti rakastan mun valkoista tekokuustani, enkä keksinyt sille enää mitään käyttötarkoitusta. Se onneksi löysi nyt paikkansa kylmältä kuistilta ledivalojen kera, niin on kiva lähteä Reinonkin kanssa ulkoilemaan pimeään aikaan kun on kuusi valaisemassa pimeää eteistä (okei, on meillä myös kattolamppuja, mutta eihän ne nyt ole niin kivoja).






Nyt mun on ihan pakko ruveta tekemään koulujuttuja. Mennyt tämä aamu taas ihan lorviessa ja deadlinet pukkaa päälle. 

❤jutta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti