sunnuntai 17. syyskuuta 2017

Aarre sateenkaaren päässä





Tänään Raumalta Eurajoelle ajellessa näin ehkä kauneimman sateenkaaren, mitä oon koskaan nähnyt. Koitettiin Reinon kanssa vielä lähteä kuvailemaan tätä kaunista näkyä, mutta valitettavasti se alkoi jo vähän hiipua kun pellon laitaan päästiin. Mulla on takana aika rankka viikko työ- ja koulupäivien merkeissä, tänään oltiin sitten vielä valmistelemassa meidän tulevaa uutta kotia. Vielä on vähän pintaremontit kesken (jonka tekemiseen mä en tosin ole osallistunut) ja ensi viikonloppuna pitäisi jo muuttaa, niin mä olen alkanut jo sitä muutto-osiota hyvällä vauhdilla valmistella. 
Uusi koti Raumalla, mikäs sen parempaa

Nyt nautiskelen vielä sunnuntai-illan rauhallisuudesta ja alan henkisesti orientoitumaan tulevaan työviikkoon.

❤jutta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti