tiistai 2. tammikuuta 2018

Hello January



Uusi vuosi ja uudet kujeet, new year - new me, ja mitä näitä kaikkia sanontoja nyt onkaan. Mä lakkasin joskus aikuisiällä tekemästä minkään sortin uudenvuoden lupauksia itselleni, vaikka joskus aiemmin taisin aina jotakin asiaa kovin vuodenvaihteessa vannoa. Vuonna 2017 asetin itselleni kuitenkin yhden säästämiseen liittyvän tavoitteen, jonka sain kuin sainkin toteutettua, vaikka välillä meinasi usko loppua. Työhön liittyen mulla oli myös tiettyjä pieniä tavoitteita, koska olin tilanteeseen melko tyytymätön ajoittain, mutta työkuviot mulla muuttuikin sitten aika paljon viime syksynä opiskelujen myötä. 
Koen jotenkin turhaksi aina uuden vuoden alkaessa "uuden elämän aloittamisen", koska voihan sen nyt aloittaa missä vaiheessa vuotta tahansa, jos siltä tuntuu. Aika vakiohan taitaa olla, että kuntosalit täyttyvät tähän aikaa vuodesta reippaista kuntoilijoista ja painonpudottajista, mutta itse vielä odottelen sitä kuntoilumotivaatiota saapuvaksi. (Tosin sunnuntaina tein Martinan bodyweighttrainingia pitkästä aikaa ja voi luoja kun mun jalkani ovat jumissa). Samalla tavalla aloitin tammikuun aamut kaurapuurolla ja kahvilla kuin aina ennenkin ja söin jälkkäriksi vielä cupcakenkin ;) 
Hyvä on jatkaa samalla sillä draivilla eteenpäin, mihin viime vuonna jäätiin. Tähän hetkeen en nyt suurempia muutoksia tai lupauksia kaipaa.

❤jutta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti